Nya kort!

Igår och i förrgår satte jag mig i pysselrummet igen. Det är lääääängesen kan jag lova. Jag tror inte att jag har gjort ett seriöst pysselförsök sen i oktober/november, ungefär när jag gjorde inbjudningskorten till vårt bröllop.
De blir det tyvärr inte nån bild på idag som utlovat, utan det blir 2 helt nya kort. 
Först ut är ett cerieslila kort till min pappa som snart fyller år. Tyvärr blev det lite suddigt vid fotograferingen. Här har jag letat i gömmorna så jag har ingen aning om var papperen kommer ifrån.. Ugglan är en gammal Magnoliastämpel och stanskanten är Martha Stewarts.  

 


Nästa kort är till en liten kille som ska döpas! Hoppas att hans mamma inte har tid att kika in här före lördag.. ;-)
Det här är en *total lift* från Muffins härliga bröllopskort till oss. Jag brukar inte lifta så ofta, men nu gjorde jag det för att få igång lite inspiration efter en lång pysseltorka. Stämplar från Doodle factory och text Qk.




På återseende!!

~: kram Anna :~


Kommentarer
Postat av: Kimsan

Mysiga kort!

2010-03-12 @ 21:20:36
URL: http://kimsanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0