2 nya kort!

I veckan har jag passat på att pyssla 2 hela kvällar, det har varit riktigt skön ego-tid! Nästan fyra kort som har blivit klara, det får väl vara godkänt va?
Tjejerna på jobbet tycker att det var sååå roligt och tre av fyra har gjort beställningar på egna pysselsaker :-) Superskoj!! Hos Anna var vi 5 tjejer och 1 av dem hade precis börjat scrappa! Tror ni hon blev sugen på nya saker när vi andra lassade upp våra prylar? *hihi*
Här kommer iallafall 2 av korten, de andra måste jag hålla lite på, annars kanske mottagarna hinner se dem... :-)
Idén med banden från vänster har jag snott från kära Cilia! Stämplarna är från DoodleFactory. Köp dem här! 





Nästa kort går i en helt annan stil, en lugnare färgskala och ett gulligt motiv. Hade bestämt vem som skulle få det, men nu har jag nästan ändrat mig... Få se hur det blir med den saken.



Undrar om alkoholpåverkan ändrar ens stil? När jag gjorde det sista kortet hade jag fredagsmyst lite med ett par glas gott rött vin... :-) 


~: kram Anna :~ 

Kommentarer
Postat av: Muffin

Superfina kort båda två, jag blir så inspirerad att använda en del stämplar som jag inte gjort något med på ett tag. Gillar färgerna i det översta kortet, Bink är en riktig goding!

Tusen tack för dina rara ord inne hos mig, jag blir lika superGLAD varje gång!

Kram!

2009-03-09 @ 11:26:25
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0