Tjohooo!

Semestern närmar sig med stormsteg! Den sista veckan har det tunnats ut med arbetskamrater och snart är det dags även för mig. De senaste veckorna har jag haft ett megapysselsug! Jag har gjort ganska många kort och idag blir det ett par nya alster. Få se om ni gillar nåt... ;-)

Min mamma heter Ulrika och hon hade namnsdag i förra veckan.  Jag skulle dit och hälsa på så det var ju läge för ett kort. :-)



En av snyggingarna i Greeting farms Anya-serie, som jag äääääntligen har provat!! Visst är hon fin? Finns hos Brunkullan om nån är sugen...



Nästa alster är en framsida till en kalender! Till min kalender snarare. På Åhlens har de fått in toppenbra kalendrar som man kan göra egna framsidor till. Egentligen är nog tanken att man ska sätta in ett foto, men en "egen" är ju mycket roligare. ;-) Jag har gjort mig själv med båda kissarna intill och det bästa är ju att man kan uppdatera omslaget när man vill:



Sist ut är en bild från vårt kök. I veckan har jag satt upp en utskuren text i vitt på väggen. Efter en tuff vår passar den perfekt :-) Amor vincit omnia betyder Kärleken övervinner allt.





Imorgon är det en speciell dag, jag får återkomma om det senare!
~: kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0