Receptkort

I veckan som varit har det inte funnits mycket pysseltid alls. Det enda jag har hunnit med är att göra ett receptkort till söta Josefine på jobbet. Hon fastnade för papperspysslet förra veckan och har nu gjort sin första beställning av scrapsaker :-)
Det här receptet hör till ett av mina favoriter just nu, det är suuupergott! Passar till vit fisk och är både krispigt och känns lite nytt. Hoppas att du kan läsa texten och prova om du känner för det.





Annat roligt just nu är att jag lyckades ro hem förstapriset i Karlssons Scrapperis färgutmaning i januari!! Jippi!! Ett rosa-rött kort skulle det vara och det är med lite längre ned i inläggen... ;-)

Det får vara allt för den här gången, jag ska snart komma med lite nytt igen!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Nilla

Fiiiiint kort! Ser ut som ett bokomslag. Roligt med handtextat, blir så personligt.

Det receptet är gott, tycker även jag som inte gillar fisk så mycket.

2009-02-09 @ 17:07:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0