Jag lever...

.. men jag har inte pysslat särskilt mycket den senaste tiden. Det mesta har varit kaos, men jag tror att det börjar vända nu. Idag har jag gjort ett kort som ni får se om ett par dagar. Jag har testat min vinststämpel från Karlssons Scrapperi med ett par turturduvor. Det ni! :-)
Igår var jag och shoppade lite i Västerås enda (eller nja?) scrapbutik. Det har inte blivit av tidigare, men butiken var roligare än jag hade trott! Jag tror att jag var där över en timme... Men tiden går ju som bekant snabbt när man har kul. Dyrt hann det också bli.
Jag funderar lite på att köpa en pappersskärare, typ en Fiskars med skärblad. Är det lönt? Jag älskar ju min skalpell egentligen, men man kanske borde uppdatera sig? Vad tror ni? Mitt senaste inköp i "verktygsväg" var en låda med 24 fack och lock till distresserna. Den verkar toppen, i synnerhet om man ska ta med prylarna till nån annan och pyssla. Tyvärr har jag inte alla färgerna än, men det ska jag snart ändra på. Är det någon som vet var de fortfarande säljer distresser på flaska? De verkar ha hamnat i skymundan för alla trista pennor.... ;-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Muffin

Jag gör all min färgläggning med distresser. Du kan hitta många färger till bra pris hos Magdas Scrapbooking, några färger till bra pris hos ScrapAddicted och ganska många färger till ok pris hos Kortmakaren. Brukar också blanda färgerna med varandra och få fram fina toner.

1000 tack för söta ord inne hos mig, jag blir så GLAD!

kram

2009-02-28 @ 06:57:55
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0