Mässa!

Ooh, i helgen var jag på mässan i Gävle och assisterade i Brunkullans monter! Vad skoj det var! Jag har träffat såå många trevliga pysseltjejer och shoppade givetvis med mig en hel kasse med saker hem.. Eller ja, när jag tog det så kändes det som lite "småplock".... :-)
3 ursöta Rachelle Anne miller-stämplar, 1 Whipper snapper-stämpel, mönstrade papper, 4 olika punchinellas, distress embossing powder (grönt!) och en del annat. Sååå kul!
Så här såg en del av vår monter ut:


Dessutom har jag nu fått möjligheten att börja prova MCP-tekniken, så thinnret ska flöda här hemma! Det ska bli riktigt spännande, som ni kanske vet har jag som en envis gnu hållt fast vid mina distresser... Lotta har fått in mig på andra tankar. Ni får snart en första recension här i bloggen.
Ikväll blir det pyssel med tjejerna hemma och det borde väl bli minst ett kort som ska ut här ;-).

Ha en bra dag!
~: kram Anna :~


Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Väntar med spänning på att få se alstren efter er pysselkväll.

Kramar fr oss i Östersund

2008-09-09 @ 11:18:27
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Kattis

Nu när jag ser bilden från Gävle läääängtar jag så till ett besök i butiken tjohoo :D

De har fått hem så mycket kuliga saker.



Visst är MCP kul?

Nu är jag ingen kortmakare direkt, så jag använder det inte så jätte mycket, men när jag väl gör det så kan jag sitta hur länge som helst och testa olika varianter.

2008-09-09 @ 11:44:24
URL: http://katttapysslar.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Den mässan hade jag önskat att jag hade varit på. Hade vart så kul att träffa er.

Kul att det blev så lyckat

.



Nu e de bara att vänta.....



Kram kram

2008-09-10 @ 18:41:21
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Ulltussen

Jag önskar att jag hade haft möjlighet att åka på mässan i Gävle men det kom en 30årsfest för min sambo i vägen. MCP-tekniken började jag med efter Papperskraft i Leksand, underbart skoj!

2008-10-05 @ 00:21:55
URL: http://ulltussen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0