I nöd & lust...

.... ytterligare ett bröllopskort har jag gjort! Det var också ett beställningskort. Jag har provat de flesta av mina nya saker på det här kortet, och det var såå kul!
Punchinellan är jätterolig och ger en cool effekt till det mesta.
Stämplarna från Rachelle Anne Miller följde också med mig hem från Gävle och de är sååå söta! Jag kan knappt få nog :-). Färgläggningstekniken MCP har jag också testat. Det var en utmaning, men det är ganska enkelt att få ett 'acceptabelt' resultat. Det tar lite längre tid att få det så att man är helt nöjd, men så är det ju alltid när man provar nåt nytt.
Hjärtat är embossat med distress pulver som ger lite sandpapperskänsla. Metallblomman är från CI och de är jättefina!De mönstrade papperen är från pink paislee. Allt material kan man hitta på Brunkullan.



Skuggan i nederkant beror enbart på fotografens okunskap... ;-)


Måste också påminna er om höstens stora tävling hos Brunkullan! Gå in på vårt forum och registrera dig och var med!!!  Den totala vinstsumman är på 6000 kr... ;-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Chruss

Vilket ljuvligt kort Anna!

2008-09-19 @ 23:16:18
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0