Grattiskort!

För ett par veckor sen var vi bjudna på 35-årsfest hos en god vän. Vi fick supergod mat och kunde sitta ute nästan hela kvällen. Riktigt lyxigt!
Jag har använt en av de nya stämplarna från Rachelle Anne Miller på hennes kort och snart snart kanske jag känner mig nöjd med färgläggningen... MCP är lite lurigt än, men det blir bättre.
Papperen är från härliga pink paislee (slipat med slipkloss från MM), och jag har jobbat med både crackle accent och glossy accents på det här kortet. Det blir så härliga effekter!
Texten är utstansad med mitt nya Uptown Girl.




Nu ska jag titta på nya säsongen av 2½ män! De är ju sååå bra :-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Anna

Vilket fint kort! Jag tycker att färgläggningen ser jättebra ut! Det var mysigt att ses i söndags.

Kramar

Anna

2008-09-23 @ 19:40:02
URL: http://annapannasblog.blogspot.com/
Postat av: SusanneSj

Vad läckert kortet var. Riktigt snyggt.



Finns nya biljetter i bloggen om du önskar.



kram

2008-09-28 @ 22:12:34
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0