Utmanad!

Jag har fått en utmaning av goa härliga Karin!! Hon är en superduktig kortmakare och mycket god inspiratör.

Vilken mat äter du ofta? Hmm, kyckling är nog det som äts oftast här hemma. Gott till nästan allt :-)

När du är på kalas, är du personen som sitter eller hjälper du till att duka av?
Det beror på var jag är... Gillar att hjälpa till lite om det behövs.

Var sitter du helst när du bloggar? I soffan i vardagsrummet. Med tvn på också.

Köper du ofta Triss?
Nää. Det händer aldrig. Eller på sin höjd 2 gånger om året. :-)

Vilket land eller vilken stad har varit din bästa semester?
Ååh... Det är svårt att slå USA-resan som vi gjorde förra våren. Den var toppen! San Fransisco var jättemysigt. Och så älskar jag London, dit måste jag snart åka igen.

Vilken TV-kanal tittar du mest på?
Fyran, tror jag. För tillfället har vi bara de markbundna kanalerna :-s Det är inte så mycket att välja på då.

Vilket är ditt favorit vin? Ååååh, hmm.... Rött! :-D Får man svara det? Det mesta går ner...

Här är reglerna: Välj ut 4 stycken som du vill ska svara och utmana dem sedan på deras bloggar. Be dem läsa din, och låt personen som utmanat dig veta när du svarat på utmaningen. Nu vill jag utmana följande kreativa pysslare:

SusanneSj
AnnaM
Chruss
Tettiz

Sist men inte minst kommer ett kort jag knåpade ihop av det höstiga kitet som var del av den sista deltävlingen i Brunkullans stora hösttävling. Det här kortet gjordes under press vill jag lova... 2 timmar före bröllopet :-s Så sent ute ska jag ALDRIG vara igen...



Tack för idag, och slut för idag!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Anna!!!



Roligt att du har svarat på frågorna! Får man en utmaning så får man offra sig! ;) Jättefint kort också! Dom måste ha blivit glada?! 8)

O tack för dina snälla kommentarer, jag blir jätteglad varje gång!!! Kram pårej!!!

2008-10-13 @ 21:54:41
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Chruss

Svarat!!!

Ha det gott!

2008-10-16 @ 20:00:35
URL: http://chruss.blogg.se/
Postat av: SusanneSj

Vilket supergulligt kort.



Ojdå, den utmaningen har jag i ärlighetens namn glömt, förlåt.



Kram

2008-10-18 @ 08:50:07
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0