Stämpelyra!

På lördag ordnas den allra första stora pysselmaran/mässan i Västerås! Jag har laddat hela veckan, och nu har packångesten infunnit sig! :-s Vad ska man ta med sig? Det känns lite saftigt att släpa med sig *allt* i pysselrummet. Som tur är finns det flera butiker där som man kan kompletteringshandla av och sen har A och jag beslutat oss för att dela upp lite av det viktigaste :-)  Hoppas att vi väljer rätt saker bara.
Vill ni kolla? Här är arrangörens adress: www.stampelochscrapyra.se
Jag har varit inne och snott lite inspiration också, kolla till exempel på Brunkullans forum (där finns det massor!) eller hos Muffin eller Carin! Härligt! Jag hoppas att det finns massa kul att visa på söndag!

~: kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0