Mors dag!

I helgen var det som bekant Mors Dag. Jag gjorde 2 kort i år; ett till min mamma och ett till As mamma. Vi passade på att hälsa på min mamma och fira henne lite i sommarstugan! Det var jättemysigt och vi hann till och med prova kanoten lite! Såå mysigt!
På båda korten har jag använt min nya Glimmer Mist, den är superläcker! Det blir helt olika resultat beroende på vilket bakgrundspapper man har. Jag har sprayat båda vanlig cardstock, bling-cardstock och blommor. Kan meddela att det även fastnar på plastmattor, hud och annat... :-s Använd tex en tidning som skydd mot underlaget!

Här är det sprayat Apply candy red (röd/guldig) på vit bazzill bling (dubbel effekt):
 
image65

På nästa kort har jag använt röd bazzill till stommen och då blir glittret guldigt! Såå snyggt! Svårt att få med på b
image67


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0