Ytterligare en LO!

Tre...
Hmm, inte trodde jag att jag skulle bli biten av att skapa LO's men det är så kul (och svårt!) med det stora formatet. När jag fick mitt senaste DT-paket från Brunkullan skapade jag 2 kort och 1 LO alldeles på en gång... Det var så kul! Jag börjar med att visa LOn för korten är till några nära födelsedagar....
De här galna fotona togs i höstas på årets halloweenfest. Vi var ett 70-talsdisco-par! Det var hur kul som helst och passade utmärkt när Singstar kom fram... ;-)

image47

Jag inspirerades av en skiss på Swe scrapbook (tror jag det var) men tog den ur huvudet när jag skulle börja skapa. Allt material är från Brunkullan.

Enfärgat papper: Bazzill glamour bling som botten; Mönstrade papper: Scribble scrabble, Felicity collection; Rubrik: Thickers Vinyl Rub-on: Hambly (sitter över de mönstrade och är eg. svart...) Paper ribbon: från serien Mellon berry Blommor: Prima press'n'petals; vit Floss och slutligen en grön knapp !

I helgen har jag äntligen tagit tag i mitt pysselrum igen! Vi har satt upp 2 saknade hyllor och jag har storstädat och målat det som var kvar. Förhoppningsvis kommer jag att hinna börja inreda lite i helgen också, och då kommer ni att få se vad fint det blir!

Nu ska jag gå tillbaka till min lilla pysselhörna och fortsätta skapa, det är flera kort som vill bli gjorda... :-)
~: kram anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0