Massor av inspiration!

Den senaste veckan har jag inrett mitt nya pysselrum! Det har medfört att min pysselinspiration har stigit i höjden  Det är såå härligt!!
Det har blivit 2 kort och en ny LO på bara några få dagar, och jag börjar med att visa mitt senaste hÄnglarkort. Jag ville hålla det ganska enkelt och har använt få dekos. Måste 'ändå tipsa om Tuscan Roses härliga swirls. De passar ö v e r a l l t !
image48

På nästa kort använde jag ett mönsterpapper som jag köpte i Usa förra våren. Hade tänkt ha det på en LO om min fiskande sambo, men det passade bra till hans fiskande bror med...
image49



Sist, men absolut inte minst, min sista LO! Det känns som om jag börjar bli lite varm i kläderna och det är sååå skoj att scrappa! 
Bilden är tagen i Usa och smajlen på de här grabbarna är väl svåra att missta sig på? ;-) De var på en shooting range medans vi tjejer var i 2 underbara pysselbutiker!! (Måste lära mig att fota LOs bara... HUR gör man?? )

image50 
(och för er som inte vet det är Winnfield och Vega gangstrarna i Pulp Fiction ;-) )



Eftersom det är en så "stor" uppdatering redan, så får bilder på mitt pysselrum vänta...
~: kram anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Halloj Anna,
du rockar grymt nu. Massor med fint att titta på.
Väntar m spänning på pysselrummet.
**kram**

2008-04-02 @ 16:07:17
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0