Färgexplosion!

För en tid sen landade några underbara färgsprakande papper i min brevlåda - gissa om jag blev skaparsugen? Kolsvart, härligt rosa och sen ljusgrönt - WOW! När jag satte igång med kortet visade det sig att det inte gick att ha nåt stämplat med... Jag ville att hela pappret skulle synas.... Så det blev Glimmer mist-sprayade blommor och text utstansad med quickutztången. Sen - inget mer! Ni får avgöra om det räcker ;-)



Papper: PaperTrunk "Jellybean collection" Blommor: Reprint Text: Studio och Maddie Anne med Crackle accents



Jag har gjort ett enkelt bröllopskort också, det bygger på den härliga textstämpeln från BertaStamps! De härliga mönstrade pappren är från Scenic Route "Loveland". De är jättefina och min bild gör inte det rättvisa... Den röda stommen är sprayad med glimmer mist Candy Apple red och glittrar i guld.



Dekorationer: Ribbon slide från Maya road Blommor: Reprint (sprayade med Glimmer mist)

Nu ska jag göra som resten av Sverige (?) och titta lite på EM-matchen Sverige-Ryssland. Heja Sverige!!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Dina kort är så fina.

2008-06-18 @ 22:26:31
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Cilia

Måtte det inte vara någon som har någonting negativt att säga om mitt fantastiska kort! ; )

Snacka om att kortet lyser upp mitt stökiga skrivbord.

2008-06-24 @ 16:28:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0