Semester!

Nu har jag äntligen börjat min semester! Det känns härligt och jag har  redan börjat koppla av från jobbet. Inte så lätt med tanke på hur mycket jag har jobbat den sista tiden... :-s Den senaste veckan har jag varit på två roliga pysselträffar!! Jihoo! Tack goa A och G! Super för min kreativitet och ork, det har saknats i flera veckor. :-)
Jag börjar med att visa det ena kortet idag, det är till en liten kille som föddes i juni, En av mina favorithÄnglar är använda, tillsammans med ett utstansat staket (med crackle accents!) och härliga papper från Brunkullans Scrap och Card! Tack för hjälpen och alla sköna kommentarer goa C!! ;-)



Idag får vi besök, så snart ska jag fixa lite god potatissallad, tzatziki och grillad kyckling! Kanske ett glas rosé till, eller vad säger ni??
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Så sött kort !!!

Trevlig semester & hälsa A.

Kramar från oss 4:a i Östersund

2008-07-01 @ 21:09:52
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Cilia

Det var så lite så, gumsan! Vi gjorde ett rikigt bra jobb. ; )

2008-07-03 @ 16:56:07
Postat av: Carin

Hej!



Vilket gulligt kort! :):)

Ooo så skönt med semester! Själv jobbar jag en vecka till.. men sen så! 8) Förresten, jag ordnar en tävling på min blogg! Surfa in och läs mer! Ta chansen att vinna ett roligt pysselpaket! ;)

Kram!

2008-07-04 @ 19:39:41
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: mara

Vilket härligt kort! Annorlunda och snyggt upplägg -kanske man får "sno" upplägget?! Ha det så bra på semestern!/Sara

2008-07-18 @ 23:47:22
URL: http://marashobby.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0