Grattis!

Idag fyller en härlig tjej år, nämligen Rutan! Grattis!! ♥
Jag pysslade ihop årets första kort till henne, och förhoppningsvis har posten skött sig... Annars får vi hoppas att hon inte har tid att kika in här förrens imorgon...
Jag var sugen på lite knalliga vårfärger, men hade ingen annan bazzill än brun som passade till de övriga papprena... Så det blev brunt igen. Men de härliga blommorna passade och de gillar jag massor! De fick jag i julklapp av brorsan och hans tjej ☺ Kanten är riven mot en av shapecuttermallarna, visst blev det bra? Lite blingad med stickles också.
Såhär blev det:
image36

Hoppas att du får en härlig dag Rutan!!

~: anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket ljuvligt härligt kort. Jag gillar dina kort för de är så stilrena och härliga.
Snygg stämpel.
Kram på dig o ha det så bra

2008-01-09 @ 18:03:22
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hjärtligt tack för det jätte fina korten du gjort till "lilla" mig.
Ankan är ju så söt.
Hoppas att allt bara är bra hos er.
Kram Rutan

2008-01-10 @ 18:26:26
Postat av: Lotta

Underbart kort :-) Har också gjort ett kort till Rutan men det är inte överlämnat ännu så jag tjuvhåller det på bloggen en tag till ... Kram Lotta

2008-01-11 @ 00:07:53
URL: http://pyssellotta.blogg.se
Postat av: Ulrica

Ljuvligt kort. Gillar verkligen den lille fransosen.

2008-01-12 @ 18:08:46
URL: http://ullabella.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0