Vår, vår, vårkänslor!

Visst är det härligt ute nu? Jag vill bara vara ute nu när ljuset äntligen är tillbaka!
Ett litet kort har det emellertid blivit mellan stunderna i trädgården. Ganska enkelt upplägg, men med lite oväntad form på "mattan". Jag provade att göra cirkelblommor av en dubbeldie som jag knappt har använt... Det var skoj och jag kommer nog göra fler.... ;-) Brunt band med rosa detaljer passade ju bra till resten också :-)

image60



Idag har jag planterat lite tomater i större kruka, få se om de tar sig tills de ska ut. Tagetesarna har jag också planterat om och jag tror att det kommer bli fler än jag anade....
~: kram Anna:~

Kommentarer
Postat av: Lotta

Underbara kort Anna! Den där dubbel-die väckte ett visst inneboende och alltid aktivt ha-begär hos mig :-) Kan fresta dig med att vi på fredag får hem QK nya giftset ... de ligger redan i shoppen under nyheter!
Trevlig Valborg och hälsa A!
Kram Lotta

2008-04-30 @ 18:42:08
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0