Nya julkort!

Under de senaste veckorna har jag pysslat med lite alla möjliga kort. 2 st av dem är julkort och det är DT-kort åt min uppdragsgivare; Brunkullan. Idag har de slagit upp portarna till sin nya och fräscha butik! Underbara produkter och en "egen" butikslayout. Hoppas att ni gillar produkterna lika mycket som jag! Kika dit och titta på erbjudandena om du inte har gjort det redan ;-).

Åter till mina nya julkort; Huvudmotivet är Apan Otto med en pakethög.  På det första kortet har jag använt motivet i sin helhet och på det andra har jag tagit bort paketet på huvudet (och använt det inuti).
Material till båda korten (allt finns hos Brunkullan): Bazzill Crimson Red (härligt julröd), Mönsterpapper Crate Paper, Holly collection, Grönt organzaband, Blommor Prima, hjärtbrads Reprint, luddigt garn från Basic Grey och en tag.
Därutöver har jag använt Stickles på snören och i blomman. Text utstansad med Quickutz.

image14



image15



Nu ska jag spana in i butiken igen och se om jag får fortsätta den här månaden med havregrynsgröt... :-s
Ha det bra!
~: anna :~


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Anna! Du är bara så himla duktig, hur fina Otto-kort som helst. Gillar dom verkligen.
Mitt första "slet" jag isär, gick dock att spara allt, men jag tror jag kom in på fel spår från början på mitt... men men, snart ska jag göra bröllopskort, ska bli kul!
Kram o trevlig helg

2007-10-18 @ 22:17:03
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0