Julkort!

På pysseldagen i söndags hann jag göra flera kort färdiga. Eftersom jag har ett tema på alla vill jag inte visa dem än... Men jag gjorde ett "katt bland hermelinerna"-kort och det kan jag visa .  Färgerna är kassa i bilden men jag får skylla på att det är så mörkt inne jämt....

image29

Stämplarna är från hÄnglar & stÄnglar och Magnolia. "Swirlen" i bakgrunden är från Sassafras Lass. Den är underbar!! Texten är utstansad med mitt nya Snowdays och det gillar jag massor. Övrigt: guldtråd lindad runt det mönstrade pappret och glitter av Stickles.

Egentligen har jag flera pysselprojekt på gång, men jag kan inte visa något än... Vissa av dem blir julklappar och andra är helt enkelt inte klara än... 
kram 
~: anna :~
 

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilket fint julkort du pysslat ihop.
Är jättenyfiken på dina andra projekt.
Ett läckert fint kort som Lotta fick av dig.
Kram

2007-11-29 @ 21:46:43
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Underbart kort - alla detaljer är bara så bra tillsammans/sammansatta. Jag är så förälskad i Snowdays - en ny favorit hos mig!
Kram Lotta

2007-12-03 @ 00:07:24
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0