Äntligen 2 nya!

Jag har inte alls hunnit pyssla så mycket jag vill den sista tiden. Men jag försöker hinna med nån timme då och då i brist på hela "kvällar".
För nån vecka sen gjorde jag det här kortet till min kära sambo. Vi firar 4 år den här veckan!! Jag har inte velat visa det innan han hade fått det.
Eftersom vi renoverar hemma ser jag honom mest med verktyg och snickarbrallor. Tejp med måttband 7gypsies, "knapp" vit giant brad med stämplad text från Magnolia. Snickarkille från hÄnglar och stÄnglar.  

image20

Idag gjorde jag ett kort med nästan bara nytt material! Så kul!! Det blev ett allmänt kort med texten "Kram" för att passa till lite allt möjligt. Jag har använt nya papper, nya quickutzdies och invigt mina allra första rub-ons! Här är resultatet:

image21


I lördags var jag på Syfetivalen i Sollentuna med underbara pysselkompisen Anna. Vi hade en supermysig dag och kom hem med några välfyllda shoppingkassar. Båda spräckte budgeten... Men roligt hade vi!
Här är det mesta av mina inköp med nånstans:
 image22

och en närbild på stämplarna:
image23



Det får vara allt för den här gången!
kram
~: anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Jätte härliga kort !!!
Hoppas att allt bara är bra med er & att ni inte sliter ihjäl er med husbygget.
Kramar fr Oss i Östersund

2007-11-06 @ 22:11:04
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Laila

Men visst är dte härligt att få pilla på allt? :-P
Å det fanns ju en hel del att pilla på...

2007-11-07 @ 10:49:08
URL: http://tillklippt.blogspot.com
Postat av: Stumpan

Hej, synd att jag inte visste att ni skulle till Syfestivalen... jag hade gärna följt med!

Tänk på mig nästa gång... :-)

2007-11-07 @ 12:34:34
URL: http://stumpan67.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Snygga kort du gjort Anna. Min favvo blev den med hÄngel, urgullig.
Mkt kul grejer du shoppat. Ska på mässa i Gbg imorgon, ngt ska man väl hitta ; D
Kram kram

2007-11-09 @ 18:40:42
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anonym

Underbara kort Anna och härliga fynd!
Gillar idén och kombinationen Hänglarflickan med vattenkannan och blomkrukan från ? (minns ej nu) - underbart gulligt.
Kram Lotta

2007-11-09 @ 23:30:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0