Ett litet kort...

... blir det som uppdatering idag!
Det här kortet har legat i min dator ett tag och får väl passa bra att lägga ut eftersom jag har snickrat hela dagen och inte pysslat alls. En ny entretrappa blev det istället. Ni kanske får se en bild en annan dag.
Stämpeln är en härlig Gorjusstjej med en liten fågel intill. Papper och övriga dekorationer är från min vanliga leverantör. ;-)



Förresten!!
Jag har ju ett kort till att visa, det blev publicerat i Scrapbooking mm i maj/juni-numret. Temat var en annorlunda hälsning och jag har använt Doodle factorys stämplar samt material från Brunkullan.





Nu ska jag hoppa in i duschen och sen är det filmtajm!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Chruss

Oh, vad fint kortet blev med Gorjusstjejjen.

2009-06-08 @ 12:49:27
URL: http://chruss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0