Julkorten....

..har jag jobbat med i veckor...  De flesta är lika, så de visar jag inte förrän de har landat... När fabriksproduktionen var klar hade jag massa julkortinspiration kvar, så då gjorde jag några extra julkort . De här kommer att skickas till några personer som inte är med på min "ordinarie" lista eller som är lite speciell av nån annan orsak... ;-)

image30

Här har jag använt min nya ljusdie som blir jättefin på julkorten!! Blingpappret gjorde det här kortet väldigt svårfotograferat :-s

Nästa kort är grönt, det mönstrade pappret är ur samma serie som det röda här ovanför. Här sitter julhälsningen på utsidan, så därför har jag suddat ut namnet på mottagaren.

image32

Sist ut är ett riktigt glittrigt julkort i traditionella färger, men med ett ovanligt mönsterpapper som bakgrund. Den glittriga ramen fick det här kortet att kännas riktigt juligt!  

image31



Det här var allt jag kan visa, men det kommer mera.... Håll ut!

kram
~: anna :~


Kommentarer
Postat av: Sara

Vad fina julkort! Gillar verkligen färgläggningen på flickan med julsäcken - så himla fint. Häftigt med glittret runt också och måste säga att det svart papperet passar perfekt till julkort!/Sara

2007-12-10 @ 22:47:13
URL: http://marashobby.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Urtjusiga kort Anna. Himla fiffigt du hade gjort med blomman under ljuset, läckert.
Det nedersta kortet är bara så WOW!!! Din färgläggning är grym. Glitter i massor är jättesnyggt.
Kramis

2007-12-16 @ 18:30:14
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0