Kampanj och nytt kort !

Har ni sett Brunkullans kampanj om rabatt? Om inte så läs här:


Mitt senaste kort har också en kär figur, nämligen Bink från Doodle factory! Här kör han taxi.. Skulle det kännas tryggt att hoppa in i den här bilen? ;-)



Här är mönsterpapperen den enda dekorationen jag har använt. Skylten "Special delivery" finns på det röda mönstrade som jag har bakom motivet (det är från 3ndy papir, som Brunkullan säljer). Den har jag fyllt med 3d-lack!

Tidigare bloggade jag det här kortet hos Brunkullan:



Samma härliga pappersserie, 3ndy papir! Och stämpeln är från Doodle factory. Just nu finns de till kampanjpris, en hel karta med 10% rabatt!!
Skynda er in på Brunkullan och fynda!!

~: Kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0