Påskkort

Påskkort är väl inte nåt jag brukar ägna mig åt, men nu kunde jag inte riktigt låta bli. Den här lilla sötnosen från CC Design passade ju så bra med de ljusgula papperen från Scribble scrabble.  Serien heter Bric-a-brac.
Motivet är färglagt med distressrefiller och sen har jag gjort highlights med vit gel roller.



Dekorationerna är från Prima. Jag har lackat blomman med en ny produkt som heter Shimmerz, den var toppenkul för det blir lite metallaktig yta på det man lackar. Ytan blir blank och lite skimrande. Texten är gjord med dymo.
Det rullade hörnet är en snygg effekt, tycker jag. Man ser lite av mönstret på baksidan och sen ger det lite 3D-effekt.
Här kan ni se lite olika nivåer i kortet:



Allt material finns i Brunkullans shop!

~: kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0