Nya stämplar och ett kort!

I dagarna har det landat nya roliga stämplar i min brevlåda; härliga Doodle Factory! Det är 3 st från DF Creatures II och ett helt ark med texter; Swedish sentiments.
De här härliga figurerna har jag beställt:
  

Egentligen tror jag att det blivit nåt fel, för jag trodde att det var Clowd jag hade beställt och inte Goonter... Men han kanske kommer till användning han med :-)

I helgen gjorde jag ett kort till vänner som precis fått sitt första barn. Det blev en liten Axel! Papper från Inkido, och en stämpel från CC designs som Brunkullan saluför. Kortet är enkelt, men jag är nöjd! Färgen på bandet är inte alls lika skarp i verkligheten...



Ikväll är det pyssel med härliga tjejerna, det ska bli jättekul!! Förhoppningsvis blir det ett eller två nya kort som jag kan visa er!

~: kram Anna :~


Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Så underbart sött kort.

2010-06-17 @ 11:21:03
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0