Lila och gult!

För ett par veckor sen fyllde kära A år! Såklart måste jag göra ett kort. Eftersom vi båda är gravida, tyckte jag att stämpeln från CC Design kunde passa bra! Härligt lila bas och lite hopplock i övrigt. Bokstäverna är från Prima och bandet detsamma. Mönsterpappret är från Panduro för hundra år sen, typ... 

 



Nästa kort var till min bror som fyllde år ett par dagar efter A.  Här har jag lånat en stämpel av A och jag tror att det är en gammal Eat cake graphics... Gillar den galna kissen och den får vara röd eftersom min brors katter är röd-vita. Pappret och knappen är K & Company och pom-poms samt nål kommer från Brunkullan.


Sida:





Nu kommer jag att vara borta i ca en vecka, men kom tillbaka, mer finns att visa!!
~: kram Anna :~

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0