Kort efter skiss

I veckan har jag knåpat ihop ett kort till tävlingsskissen på Brunkullans forum. Det är Muffin som har ritat den och jag tycker att den var super att jobba till. Allt material är från Brunkullans butik. Ni har väl sett deras erbjudande? 
Nu erbjuder vi dig 10% på ALLT i butiken. Undandtaget är frakt, presentkort och Magnolia julstämplar samt tomtestämpel från Ladybug and Friends som ni hittar under nyheter v.47. Erbjudandet gäller ordinarie pris och gäller endast nya ordrar gjorda from idag och fram till söndag den 22:a november kl. 23.59. (Faktisk frakt tillämpas enligt postens portotabell).

Här är mitt kort: 
 


och såhär såg Muffins skiss ut:

Vad tycks? Jag är nöjd!
Nu lite Idol!
~: kram Anna:~

Kommentarer
Postat av: mara

Så himla fint kort Anna! Giller färgläggningen av stämpeln skarpt!!!Kram Sara

2009-11-22 @ 20:58:02
URL: http://marashobby.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0