Tiden springer...

... och jag har svårt att hinna med!
Helgen har jag spenderat hemma hos mamma och pappa och idag har vi hunnit med en 5 km tur på längdskidorna!! Jihoo, vad skoj det var! Det är säkert 12-13 år sen sist... Förhoppningsvis blir det fler turer innan snön smälter bort. Undrar om det blir träningsvärk imorgon..?
I veckan har det blivit ett enda kort skapat och jag har testat min nya stämpel med turturduvor! Den är jättecool, och helt annorlunda mot de vanliga "gulliga" stämplarna som finns i min samling. Jag har också testat lace cardstock för första gången.





Den här veckan ska jag pyssla med goda vänner 2 kvällar! Whohoo! Tisdagen är vikt till mina goa kollegor och onsdagen blir med mystjejerna hos A. Förhoppningsvis hinner jag uppdatera nåt i slutet på veckan.
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Jenny

Vad roligt att se fåglarna in action! Väldigt snyggt kort dessutom. :)



Ha det så gott!

Kram

Jenny

2009-03-02 @ 09:44:21
URL: http://karlssonsscrapperi.blogspot.com
Postat av: Virra

Jätteläckert med glitter på fåglarna, I like it a lot!!!

2009-03-06 @ 18:46:21
URL: http://virra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0