Stor uppdatering!!

Eftersom jag har varit så dålig på att uppdatera bloggen har mina kort samlats på hög. Inte bokstavligt för de är lämnade till diverse mottagare, utan som bilder i datorn. Idag när jag tömde kameran var det en timmes redigering av bilderna före bloggandet...  Idag visar jag tre av dem, sen får ni de andra lite utspritt :-)

Först är en LO som jag gjort, den är på min underbara sambo. Den betyder mycket för mig och jag tycker att den förmedlar en bra känsla.





Nästa blir ett morsdagskort i orange. Det här blev jag supernöjd med, och det är sambon som har valt alla färger på stämpeln. Jag färglägger alltid motiven med Distress ink refiller.
Resten är papper och material från Brunkullan! 




Förra veckan beställde en kär vän ett dopkort. Det skulle till Skåne och var till en liten Isak. Stämplarna är Doodle factory och bakgrundspapperet är ett gammalt papper som jag köpte i Usa, 2007. Jag tyckte att det passade perfekt till giraffen och lastbilen!




Nu är det dags för en macka och kanske en kopp te!
Ha en skön kväll!!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Zarah

Snyggaaaaa! :D

2009-06-23 @ 11:12:56
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: Pysselrutan

Super härliga alster.

Hoppas att ni har det bra & att vi snart får träffas.



Kramar från oss 4:a i Östersund

2009-06-24 @ 11:55:55
URL: http://pysselrutan.blogg.se/
Postat av: Muffin

Mums, vilka fina!! Älskar dopkortet, vilket härligt papper! Och vad avundsjuk jag blir när jag ser att du har Snowday-alfabetet, det står högt upp på min önskelista!

Kram!

2009-07-01 @ 07:03:22
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0