Utmaningskort

Hos StampArtic har de en utmaning att göra ett monokromatiskt kort med kärlekstema. Jag tyckte att det skulle vara kul att testa och provade såklart mina nya stämplar (ramen och texten) från Norge. Dessutom har jag använt en stämpel från Rachelle Anne Miller. Den finns hos Brunkullan! Banden är fyndade på Ikea, färdiga med knut och allt :-) Pappren är från Rouge de Garance!





På torsdag ska jag ha prova-på-pyssel med tjejerna på jobbet. Det ska bli spännande att se om jag lyckas lura in nån i träsket.... :-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Bente

Så flott kort!

Postat av: Jorunn

Nydelig kort!





Klem,

Jorunn

2009-01-28 @ 14:59:02
URL: http://jorunnskrede.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0