Rosa-rött

Jag hittade en skojig utmaning hos Karlssons scrapperi häromdagen, där skulle man göra ett rosa-rött kort. Allt utom färgerna var upp till skaparen att välja. Jag testade att maska ihop 2 olika stämplar, en ram från Basig Grey och en hÄngel. Det var skoj, och jag kommer nog att testa fler varianter av maskning framöver :-)
Nu är det bara att hålla tummarna för en vinst!
Såhär blev kortet:




I fredags eftermiddag gjorde jag en namnskylt till sambon också, han ska ha den på jobbet :-) Jag tyckte att Doodle factorys lilla Zombie var perfekt, i kombination med texten i Chopsticks. Idén är tagen av härliga Carin som hade gjort såna här bordsplaceringar till en middag. (Jag har suddat ut efternamnet)



Idag är det bakstuga och jag håller på att testa ett recept på limpor... Nu ska jag snart baka ut dem, och sen ska de jäsa ett tag till... Hoppas att de blir goda! 
~: kram Anna :~ 

Kommentarer
Postat av: Carin

Heeej!



Håh, snyggt kort Anna! Kul med maskning, det har jag inte provat än(!). Men nu blev jag inspirerad till det! :) Din blev ju jättefin! Blev även sugen på att prova på tävlingen med rött och rosa, så nu har jag också gjort ett bidrag! :)



Kul att du gjorde en namnskylt förresten, den måste ju bli succé?! ;) Ha en fortsatt fin söndag! Kram!

2009-01-18 @ 15:32:46
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilket läckert maskat kort och skylt!!!!

Supersnyggt!

2009-01-23 @ 23:26:03
Postat av: Jenny

Superfint kort, Anna! Tack för att du ville vara med i utmaningen och GRATTIS till förstapriset! :) Du får kolla in i bloggen för närmare instruktioner..



Ha en bra dag!

/Jenny

Karlssons Scrapperi

2009-02-02 @ 15:36:53
URL: http://www.karlssonsscrapperi.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0