Pysselsällskap!

Igår hade jag pyssel här hemma med söta Anna ! Det är såå mysigt att vara 2 nere i pysselrummet. Små samtal om allt och ingenting och smakråd/tyckanden när man kör fast. Det är härligt! Jag fick ihop ett kort och började altra en ask som jag ska ha till knappförvaring! Den får ni se senare. Kortet är gjort av Brunkullornas härliga julklapp (TACK!!) - Making memories set "Passport". Jättefina papper med lugna ljusa färger och resetema. Knappar och dekorationer (tex frimärken) är från samma paket. Upplägget är lånat från Muffins härliga kort.  



Vidare har jag gjort en ny tändsticksask för "vårbruk", jag vill inte ha tomtarna från jul kvar hela våren... :-) Papper och dekorationer samma som ovan. Stämpeln är en liten hÄnglar och stÄnglar.


Baksida:


Tidigare i veckan gjorde jag ett grattiskort till min faster, hon fyller 50 år nu i krokarna. Här har jag letat lite i gömmorna efter papper och använt både Chopsticks och Moxie till texterna.





God fortsättning!!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Muffin

1000 tack för cred här och för din söta kommentar inne hos mig - jag blir superglad och odrägligt mallig..;) Så fina saker du gjort, bra idé med tändsticksask som inte har jultema, det börjar bli dags för lite så'na tror jag (till sommaren brukar jag göra till grillen).

Kram på dig!

2009-01-08 @ 21:33:16
URL: http://muffinspyssel.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Hej Anna och tack för din omtanke.



Vilka gulliga ting du skapat. Det är alltid kul att sitta ihop med andra o skapa.

Gillar "fasterkortet" mycket.



kram

2009-01-11 @ 10:36:50
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Carin

Håh! Så fina kort och askar! :D Kul att se vad det blir av julklappen! :D Bra idé att göra lite våriga askar, det måste jag göra också! Är ju jätteförtjust i mina juliga.. men dom måste jag ju lägga undan snart(!) Mysigt med pysselkväll! Synd du inte bor närmare så kunde vi ha dragit ihop en här uppe! :) Kram!

2009-01-12 @ 19:37:41
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Cilia

Du får +++++++++++ (10 plus) för "Carina-kortet".

2009-01-13 @ 15:20:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0