Idag...

...mina vänner, har jag - tadaaa - scrappat!!
Det var nog nästan ett år sen sist. Jag kände att jag har kört fast med kortmakningen och ville ha lite nya infallsvinklar. Storleken är 12" så det är 4 ggr ytan mot vanligt... :-s Inte helt enkelt, men jag hittade två perfekta foton och ett roligt mönsterpapper som jag köpte i Usa. Matchade med enbart färgerna i fotona och lade till stjärnor och bling som dekorationer. Den handlar om de gigantiska drinkarna som vi köpte i Las Vegas.
Döm mig inte för hårt... ;-)

 



Idag har mina nya ramar och hjärliga hälsningar landat i brevlådan också!! Jihooo!! Det är tre veckor sen jag beställde så det känns som att jag har väntat i eeeeevigheter ;-). Smakprov kommer!

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Vilken dundercool LO. Gillar att du använt orange som lyser så fint.



kram kram

2009-01-20 @ 19:47:51
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Hej Anna - så häftig och tuff LO, gillar den väldigt mycket!

Hälsningar från oss på Stallbacken!

Kram Lotta

2009-02-22 @ 08:11:08
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0