Maj gad!!

Förra veckan besökte jag Östersund och härliga Brunkullan!! Oooh, vilken underbar shoppingtimme det blev!! Halva priset på allt (med få undantag) till den 9 augusti. Passa på att fynda!!! :-)
Med den nya serien från Rouge de garance och lite skojiga dekos knåpade jag ihop det här kortet. Det är en beställning till en ny liten Tilda.




För ett par veckor sen gjorde jag ytterligare ett kort, det var till ett brudpar. Enda önskemålet var att det skulle vara romantiskt. Jag funderade ett tag och hittade mina papper från Maja design. Härligt gula och bruna mönster och två små fåglar som helt klart hör ihop! Texten är från Inkido, ramen från Norsk stempelblad.

 


Nu är jag tillbaka på jobbet igen efter tre veckors skön semester. Det går ganska fort att komma in i rutinerna tycker jag, men att ens andra hälft är ledig ger ytterligare en dimension... Han har varit pysslig i trädgården de 2 senaste dagarna och det är ju iofs skönt! På återseende!!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Evalena

Du har bra smak vad gäller Odd Molly!

;-)

FINA kort också! Super!

KRAM

2009-08-12 @ 13:23:11
URL: http://www.mollyholic.se
Postat av: SusanneSj

Vilka ljuvligt vackra kort, jag gillar verkligen ditt bröllopskort.



kram

2009-08-18 @ 09:28:16
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0