Längesen sist ..

... men nu kompenserar jag er med 3 nya kort! Jag har hållt i pysslandet nästan hela sommaren, men de sista 2-3 veckorna har det varit lugnt. Här kommer iallfall 3 kort som jag har gjort.
Först ut är ett Juliakort, en ny liten tjej som kom i somras. Brunkullan kommer att uppdatera shoppen med lite nya Penny Black stämplar i höst, här är det en av de gamla som jag har använt. Pärlflossen var en ny rolig upplevelse, den fyllde ut så bra!



Nästa kort är ett som jag bara hade en timme på mig att göra, varken mer eller mindre. Upplägget hade jag snott från Anna (länk i sidan) samma dag. Bokstäverna är thickers i mörkbrunt och stämpeln är en Greeting farm.



Sist ut är ett kort till Stella som kom i slutet på maj. Allt material är från Brunkullan utom stämpeln som är från Gorjuss girl i England.





Nu ska jag se på Män som hatar kvinnor och drömma om att vara lika cool som Lisbeth Salander....
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Kim

Jättefina kort! Det är alltid lika kul att hitta sidor för inspiration!



2009-09-04 @ 14:20:13
URL: http://kimsanspyssel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0