Bröllopskort!

För ca 2 veckor sen var jag på ett jättefint bröllop! Bruden och brudgummen står mig nära, och de var sååå fina. Jag hade knåpat ihop ett kort till dem med hälsningar från mig och min familj.
Det blev ett kort i rött och vitt, med inslag av några andra ljusa färger. Det härliga mönstrade pappret är från svenska Maja Design och stämpeln är en Sarah Kay.



Nästa kort är också till ett bröllopspar, men det här var ett beställningskort av en kompis. Samma röda bas och ljusa Maja Design-papper.




Ikväll ska jag fortsätta med nästa projekt!
~: kram Anna :~


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Mama Mia hörru! Vilket ljuvligt kort du fått till, perfekt.



kram kram

2008-09-11 @ 20:45:24
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Carin

Hej Anna! :)



Vilka underbart romantiska kort du har gjort! :D

Håh, jag vill också pyssla! Men dagarna har sprutat iväg! Ikväll har jag iaf monterat de superfina Stempelglede stämplarna! Både julkollektionen och grunge collection! Superfina! Ska försöka pyssla något i helgen!

Ha en mysig helg! Kram!

2008-09-11 @ 22:13:24
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0