Pysselhelg!! :-)

Hela den gångna helgen blev vikt till pyssel för mig! Jag har hunnit med 4 kort och 5 tändsticksaskar (årets julkort ;-) ). I lördags var det ju Västerås första stora mässa och mara! Det var jättebra ordnat, om än lite stressigt att hinna med utmaningarna... :-s Kul att kunna springa emellan till butikerna när man kom på att man saknade något. Mitt favoritinköp blev nog foam som jag stansat ut till egna thickers :-) De får ni exempel på en annan dag....
Första kortet som jag visar efter helgen är ett tävlingskort från maran; man skulle använda minst 3 av stämplarna från tävlingskitet (fåren, texten och snöstjärnorna) samt kryssa i en bingobricka. Där var mina val minst 3 mönstrade papper, minst 2 olika garn eller band samt glitter!  Stilen på fåren är inte riktigt min, men jag lyckades faktiskt vinna med det här kortet! *jippiiie*



Papperen är från Forma hantverks nya julserie med svensk text! Riktigt kul! Glittret gör sig inte riktigt här, på kortet ser det bättre ut på snöflingorna, samt att det är en ram runt fåren...
 
Ha en skön kväll!!
~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Carin

Hej Anna!



Håh, vilket tokroligt julkort!!!

Mysiga färger också! :D Låter som du haft en toppenhelg med mycket pyssel!!! :D

Själv har jag gjort farsdagskort ikväll! Med dom roliga bävrarna från Doodle Factory, så coola! :D

Men nu vankas kaffe! ;) Kram pårej!

2008-11-04 @ 19:12:16
URL: http://sprallokort.blogg.se/
Postat av: Carin

Glömde: GRATTIS till vinsten, så kul!!! 8)

2008-11-04 @ 19:12:54
URL: http://sprallokort.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0