En ny liten kille...

... kom till världen för ca 3½ vecka sen. Han ska heta Viktor! Det är en av mina bästa vänner som har fått en bror till sin dotter. Det här kortet pysslade jag ihop på den stora träffen i Västerås. Det är ganska enkelt upplägg på det, men jag är nöjd! :-) Det blev så härliga färger med den varma gula tonen och den röda cardstocken. Stjärnstämpeln hittade jag i Forma hantverks monter, den är underbar! Figuren är John blund från hÄnglar.
Tyvärr var det inte tillräckligt ljus för fotograferingen, ni får stå ut med att det är suddigt. ;-)
 




Idag har jag fortsatt med mina julhälsningar (snart kommer det en bild på ett urval) och sen har jag hunnit sticka ett finger till på de norska vantarna. De blir tyvärr alldeles för stora för mig, så jag ska ge dem till min sambo istället. Som tur är har de samma färger som hans favoritlag i hockey...

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Jag tycker det är alldeles lagom dekorerat. Den stämpeln säger så mycket i sig själv ändå.



kram o ha bra

2008-11-15 @ 08:44:07
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Pysselrutan

Patrik tackar så mycket för det superfina kortet.

Jag gillar oxå kortet skarpt.

Själv undrar jag om stjärnan inuti kortet är en qk die?

Ha det så gott & hälsa A

Kramar fr oss 4:a i Jämtland

2008-11-17 @ 15:31:40
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0