Solskensbloggar...

... gör jag nu! Datorn fick följa med ut på trappen så att jag kan njuta av solen en liten stund!
Som jag skrev innan så har jag sprungit Vårruset den här veckan. Mina ben är inte så pigga, men jag är nöjd att jag tog mig runt! 28 min och 45 sek blev tiden. Min chef tyckte att jag borde ha sprungit snabbare, men jag får väl springa lite i sommar så att jag kan vara med i Blodomloppet i höst. Då kanske jag kan justera tiden lite mer...

Idag ska ni få se ett enkelt bebiskort. Stämpeln är från Penny Black och dekorationerna är utstansade med min qk-tång. Jag har lånat alfabetet av A (Tack!), det är Paige! Lite liquid pearl i mitten på blommorna och ett smalt sidenband.

image64



Nu ska jag gå in en sväng och fixa en sallad till middagen!
~: kram anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Jösses, du sprang på rätt bra om du sprang på den tiden, du är jätteduktig.

Urtjusigt kort m gullig stämpel.
Kram

2008-05-23 @ 22:24:25
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0