Lite gammalt och lite nytt ..

.. hittade jag i mitt pyselrum sist jag satte mig där. Den härliga kattstämpeln köpte jag för säkert 2,5 år sen :-). Helt plötslligt stod den där på hyllan och ville bli använd!
De sista dagarna har det inte blivit mycket pysslande alls, det är alldeles för ljust och härligt ute för att jag ska knata in och sätta mig i mitt pysselrum (tyvärr?). Skönt är det iallafall med lite sol och värme. Rabatterna behöver en duvning snart, jag har sett att det kommer upp ogräs lite överallt... :-s 
Det här kortet skickade jag till mitt härliga kusinbarn för nån vecka sen, när hon fyllde 1 år! Tänk vad tiden går. Förra året exakt nu var vi på semester i Usa... 
Färgerna på kortet blev lite konstiga när jag fotograferade, men jag orkar inte fippla i Photoshop nu... Ni får tänka bort den rödgula tonen på de vita partierna ;-).  Fågeln är toppad med diamond glaze och likaså nosarna på katterna. Alla dekorationer finns hos Brunkullan!

image61



Nu är det sovdags här!
God natt!
~: anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Tack gulliga Anna *glad glad glad*
Ett urgulligt passande kort.

Fick nyhetsbrev från Brunkullan att de skulle berätta vem den nya DT:n är *väntar å väntar å väntar*
De e inget du kan avslöja för mig *klappar händerna*
Stor kram o trevlig helg

2008-05-09 @ 14:05:38
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0