Grattiskort på beställning!

För nån vecka sen fick jag en beställning på ett kort till en blivande tvååring. Eftersom det har varit så fint väder har jag haft lite svårt för att gå ner och sätta mig i källaren. I måndags blev jag tvungen för det var sista kvällen ledig innan leveransen... ;-)  
Allt material utom hÄngelstämpeln är från Brunkullan.


Tyvärr saknas streckade linjer runt cirkeln och på "bården" tvärs över kortet.  Det fixade jag med en penna precis innan överlämning till beställaren :-D.


Imorgon ska jag vara ute i solen!! Underbart!!
~: kram anna :~

Kommentarer
Postat av: Lotta

Vilket härligt kort - färgsättnignen är verkligen underbar, ett riktigt glad-kort!

Kram Lotta

2008-06-15 @ 00:11:27
URL: http://pyssellotta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0