En bebis och ett bröllop!

Här har det inte hänt nåt på ett tag... Det ska jag försöka kompensera med 2 kort! :-)
Vi har hunnit vara på Gekås och Göteborg en sväng och nu i helgen var det Jämtlandsbesök på schemat. Jag har hunnit med en del pysselshopping och jag har till och med en ouppackad kasse i vardagsrummet :-o !! Den kommer från Brunkullans Scrap och Card och jag kan lova att de har massor av fint hemma! Jag ska ta tag i de sakerna så fort jag får tid att gå ner i pysselrummet...
Först ut är ett bebiskort till en alledeles ny person: Rex Carl! Han föddes i början på juli och nu har vi varit där och gratulerat med bla det här kortet.

Stämpel: Stampin Up Mönstrat papper: Ullared Textstämpel: Forma Hantverk

Stämplar: Stampin Up och text Forma Hantverk. Bakgrundspapper från Gekås i Ullared!! Resten utstansat med Qkn.

Nästa kort är till ett blivande brudpar. Det blev beställt för ett par veckor sen och ska överlämnas i augusti. Gott om tid alltså ;-) Det är svårt att få med alla detaljer på bilden, det är en Kärlekstext stämplad med grönskimrande Versadyna på lövpappret (som f ö också är från Gekås i Ullared) till vänster om brudparet (hÄnglar). Dessutom har jag fyllt i ett par hjärtan med Liquid pearl.



Text utstansad med Qk-tången och blingat med Liquid pearl.


Det var allt för idag! Snart ska jag riva upp alla nya saker från Östersund och då blir det nog full fart här igen... ;-)

~: kram Anna :~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Hoppas att hemresa till söder gick bra.

Så mysigt att träffas, synd bara att det inte blir så ofta som vi träffas.

Ha det så gott & sköt om er.

Kramar från oss 4:a i Östersund

2008-07-23 @ 09:02:37
URL: http://pysselrutan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0