Skidresa!

Förra veckan hade jag och A en supermysig pysselkväll! Vi åt god mat och fikade och lyckade få ihop hela 1 (ett!) kort var . Det var så skönt att skapa bara för att jag hade lust! 
Jag gjorde ett grattiskort som jag hade påbörjat men inte fått till... När jag hade målat motivet och satt det på mönsterpapper och cardstock så blev det bara mörkt och trist :-( Kunde inte komma på *hur* jag skulle lyckas få ordning på det tills A fick en lysande idé - byt cardstock! Och tänka sig vad snyggt det blev med lite cremevit bling  . Jag blev jättenöjd! Och att jag fick inviga mina nya underbara flourishes från Tuscan Rose var bara en bonus! (de finns hos Brunkullan!) Rekommenderas verkligen!! Bra djup och sååå snygga! ♥

image37

Texten är utstansad med qk'n som vanligt.. ☺


I slutet på veckan ska jag åka till Vemdalen med jobbarkompisarna, så den här veckan blir det inga fler uppdateringar...
kram
~: anna :~


Kommentarer
Postat av: Zarah

URSNYGGT kort!!

2008-01-17 @ 11:44:42
URL: http://zarischka.blogspot.com
Postat av: SusanneSj

Du har lyckats till 110% med detta kort. Ursnyggt!!!
Hoppas allt varit bra.
Kramar Susanne

2008-01-17 @ 21:21:18
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Lotta

Ett kanonkort - katie och maddie anne tillsammans är ursnyggt. Gillar upplägget och spetsen - och swirlarna gjorde med Tuscan Rose-stämpeln är SUPER!
Ha det bra i härliga Härjedalen!
Kram Lotta

2008-01-17 @ 23:29:40
URL: http://pyssellotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0