Gott nytt år!

Jag har varit bortrest över nästan hela julhelgen. I fredags kom vi hem och jag hann få ihop ett kort som vi gav till min kusin och hans familj när vi hälsade på. Det skulle ju ha hamnat här före nyårsafton, men tiden räckte inte till... Jag har använt de nya underbara pappren från Sassafras Lass "Owl Pals" som "fotomatta". De är jättefina!!  
Dessutom provade jag mina nya frills, de kommer nog att användas flitigt framöver...  
Såhär blev det:

image35

Gott Nytt År på er!
~: anna :~


Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Läckert Anna!
Frillsen var väldigt snygg.
Kram o ha det bra

2008-01-06 @ 17:12:01
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Petra/Paradise

Vilket snyggt kort du gjort!! jag får ta å önska dej en god fortsättning!! Å så får jag tacka för gulliga ord på min blogg!! *glad* =D
kram Petra

2008-01-09 @ 14:19:19
URL: http://paradises.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0