Glitter och glamour...

...gjorde jag på mitt sista kort! Med en ny stämpel från Whipper snapper design och en mottagare som gillar bruna och mustiga färger blev  det inte så svårt... Guld och brunt är ju jättesnyggt ihop! Turligt nog hittade jag ett guldpapper med hål i och det fick bli "ost" (i utstansad text och hjärtan). Stommen är i beige bling!

image57



Dessutom fick jag möjlighet att fota mitt 60-årskort också! Det gav jag bort i mars, men glömde att fotografera... Så här blev det:

image58

Jag har gjort mössen av Cheescake parade (Penny Black) och stämplat dem flera gånger för att de ska räcka tvärs över pappret. Det här kortet är ett helt bazzill (12"x12") vikt på mitten. Utstansad text Studio classic och Snowdays. 



Nu ska jag kurera min förkylning och krypa ner i sängen! 
~: kram anna : ~

Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Gillar verkligen dina kort.
Särskilt det med alla mössen.
Krya på dig !!!

2008-04-11 @ 09:33:05
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Cilia

Vilka härliga kort, tjejen! Jag fullkomligt älskade partyråttorna. =)
Kram kram

2008-04-11 @ 11:38:22
Postat av: SusanneSj

Du har gjort superfina kort.
Det till 60-åringen var urtufft.
Kram o trevlig helg

2008-04-11 @ 18:43:12
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: ANNAANNA

Smaaaart... det kan vara svårt det där att få ihop stora kort med stämplar som annars används för kort i "vanlig" storlek.
Kortet blev ju dessutom jättesnyggt.

Tack för tittet, jag kommer tillbaka.

2008-05-10 @ 16:59:09
URL: http://wonderings.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0