En mus till...

Den här härliga lilla gynnaren blev snabbt en favorit till grattiskort. Jag har gjort en "glad" mun istället för den förvånade som är på originalet. Tycker att det passar bättre så ;-)
Dekorationerna är från ett paket från Panduro, och det var en underbar kvalitet på bandet! Härligt tjock och glansig yta. På glasyren har jag satt 3D-lack och på texten är det liquid pearl.

image59

Idag har det äntligen kommit lite värme! Grillen åkte raskt fram och ååååh vad gott det blir ;-) Tur att det är relativt nyttig mat annars skulle man väl rulla fram efter sommaren ;-).
Tyvärr har inte mitt halsont gett med sig än, annars skulle jag vara på gymmet nu...
~: kram anna :~

Kommentarer
Postat av: carro

Vilket fint kort. men e de inte svårt att göra sj ?

Hoppas du får en fortsatt trevlig dag.
Kram Carro

2008-04-14 @ 20:14:47
URL: http://underbliven.blogg.se
Postat av: SusanneSj

Vilket superfint kort du skapat.
kram o krya på dig

2008-04-18 @ 20:17:59
URL: http://susannesj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0