Inspiration

Idag har Brunkullans mammor en mara för alla som känner för att spendera helgen i Östersund. Jag hade gärna varit med, men tiden räckte inte till en resa ända dit... Men vi i DT-teamet har busat lite och lagt ut en tävling i bloggen för alla er andra som inte heller kan åka :-) Kolla brunkullans blogg så får ni se! Lite roliga priser utlovas till den som vinner.
Jag har gjort ett inspirationskort till Mahlins härliga skiss, kolla här:

image10

Material från Brunkullan:
Bazzill Chandler Palo Verde (grönt :-) )  och bazzilll bling på text.
Färglagt motiv med distresser och ProMarker penna
Utstansat från Quickutz, Tag, Swirls och text Sophisticate
Rosa Floss

Övrigt:
Sidenband (klippt ur tröja från H&M)
Mönsterpapper Chatterbox "Nook garden floral"
Stämpel hÄnglar och stÄnglar
Grattistext från Kortmakaren


Stick iväg och tävla nu ;-), jag ska iväg på middag!

~: anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Hej Anna!
Ett härligt inspirerande kort som du skapat, kanonfint.
Gjorde precis mitt färdigt men jag avvaktar lite med att ladda upp det, tävlingen pågår ju till den 20:e. Dessutom så blir det ju stora trumvirveln i bloggen imorgon då det är öppning av butik. Jösses såååå spännande.
Ha gott!
Kram Susanne

2007-10-07 @ 21:27:55
URL: http://susannesj.blogg.se/
Postat av: Anne

Hej, det var länge sen jag var inne på din blogg och kollade. Det var väl tur att jag såg att du "bytt" sida.
Jag har också, efter mycket om och men, skaffat mig en liten blogg. Fast jag är inte lika aktiv som du.
Kram
Anne

2007-10-08 @ 16:21:01
URL: http://stumpan67.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0