Grattiskort till liten tjej och ett omgjort...

Igår fick jag en "sen" beställning på ett kort ... Det skulle vara klart tills imorgon ;-) Lite kort om tid tycker jag, men jag tog mig lite pysseltid idag och hann göra klart det!! Nöjd blev jag också, så det var riktigt skojigt!
Ganska enkelt upplägg, jag har använt min  shapecutter till nästan alla delar :-D Den är sååå bra!
Texten är utstansad i Moxie och stämpeln är en Magnolia. Blommor och blad Prima och papper bazzill och bazzill bling. Snirklarna är clearembossade för att ge lite struktur.

image12



Ett kort som jag däremot *inte* blev nöjd med är det här grattiskortet till Alice. Jag tyckte att det kändes "fel" på något sätt och idag ändrade jag det så att det blev lite ljusare och fick ny text! Nu känns det mycket bättre! Kolla på resultatet:

image13



Få se om jag hinner pyssla lite mer i veckan , just nu känns det inte så... Men man ska aldrig säga aldrig! ;-)

~: anna :~


Kommentarer
Postat av: Pysselrutan

Dina kort är helt underbara !!!
Tänk om jag vore lika duktig som dig.

2007-10-09 @ 21:23:07
URL: http://www.pysselrutan.blogg.se
Postat av: Camilla

Som den "sena beställaren" jag är måste jag verkligen ge en eloge till Anna som lyckas fixa ett sådant superfint kort under tidspress!!!

Det ska bli en glädje att ge bort detta :)

Kramiz

2007-10-10 @ 10:24:16
Postat av: SusanneSj

Förstår om du är nöjd. Superfina kort båda två.
Kram kram

2007-10-10 @ 12:57:17
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0