Nyårsinspiration för Brunkullan

Jag har fått göra 2 kort till den senaste utmaningen från Brunkullan; nyårskort med utgång från den här beskrivningen. Inte helt enkelt skulle det visa sig, men jag har knåpat ihop dem iallafall  funny videos. I sista sekunden för jag har haft så mycket annat de sista veckorna...
Såhär blev de:

image33

Allt material finns hos Brunkullan!


Nästa kort har jag gjort ganska enkelt. Ett sånt kan man sno ihop och byta text på om man tex blir bjuden på middag och inte har något annat att ta med. Jag har satt glitterlim på blomman och sen använt de coola bradsen från BoBunny som pistill.

image34



Nu ska jag göra klart mina julklappar och försöka hinna packa lite, till helgen bär det norröver för julfirande! Det ska bli jätteskönt att komma iväg hemifrån, här är det mest köksstök hela tiden. Snart är det iallafall klart, så då blir det mer pysseltid igen funny videos
GOD JUL PÅ ER !!
~: anna :~

Kommentarer
Postat av: SusanneSj

Dom är sååååå fina dina kort Anna.
En stor KRAM till dig från mig.
Ha en riktigt GOD JUL och njut av allt det goda och mysiga som helgen bjuder på.
Kramizar

2007-12-23 @ 17:11:53
URL: http://susannesj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0